Weer Internet - Reisverslag uit Ottawa, Canada van voorintholt - WaarBenJij.nu Weer Internet - Reisverslag uit Ottawa, Canada van voorintholt - WaarBenJij.nu

Weer Internet

Door: Richard

15 Augustus 2007 | Canada, Ottawa

Na een paar dagen zonder Internet en zelfs grotendeels zonder GSM-dekking staan we nu op een camping met Internet. In de receptie, dus niet vanuit de camper. We zijn vlakbij de Hopewell Rocks. Het verslag van hoe we daar terecht kwamen, volgt nog.

Gisteravond was deze site voor onderhoud uit de lucht, maar we hadden toch al besloten om vanmorgen iets later van de camping te vertrekken. Zo is er even tijd voor de was en diverse updates. Veel leesplezier, dan krijgen jullie nog iets mee van de lol die wij hier hebben. En we hebben nog steeds prima vakantieweer. Niet meer zo warm als in het begin, nu tussen de 20 en 25 graden en af en toe een wolkenveldje.

• 15 Augustus 2007 - 14:01

Jos:

Ha buurtjes,
    Ik heb nu ook de foto's kunnen bekijken: Prachtig! Mooi avontuur voor de jongens.

• 19 Augustus 2007 - 11:44

Kees:

Ik wens jullie nog een hele goede laatste week van jullie avontuur. Zelf zit ik deze week in de Ardèche voor hetzelfde festival als vorig jaar. Goede terugreis!