Internet op de boot - Reisverslag uit Ottawa, Canada van voorintholt - WaarBenJij.nu Internet op de boot - Reisverslag uit Ottawa, Canada van voorintholt - WaarBenJij.nu

Internet op de boot

Door: Richard

10 Augustus 2007 | Canada, Ottawa

Wat een verrassing! Op de ferry van St. SImeon naat Rivière du Loup hebben we gratis WiFi Internet. Dus snel de laatste verslagen op ons reisblog gezet. En nog een berichtje dat we dus nu onderweg zijn naar het schiereiland Gaspé. Eerst richting Rimouski en Matane, daarna zien we wel verder. Onderweg zagen we nog meer Baluga's (kleine witte walvissen). Het gaat prima met ons. We hebben prachtig weer en hoewel we al heel lang onderweg zijn, zijn we nog maar net op de helft.

• 11 Augustus 2007 - 14:20

Pa En Ma:

hoi,
    We zien dat het heel goed met jullie gaat, en leuke dingen zien en doen.
    De foto's kunnen wij nu ook bekijken, en deze zijn heel leuk.
    In Nietap gaat alles prima, Oom Klaas en Tante Hennie zijn een paar dagen op bezoek geweest.
    We hopen dat jullie nog een mooie vakantie zullen hebben.

groetjes en een kus,

Pa en Ma.

• 11 Augustus 2007 - 20:43

Family Koren:

Heel leuk op jullie verhalen, mooie foto s, met name die van de Falls. En wat tof dat jullie zoveel (grote) walvissen hebben gezien. Zo te lezen wel een aanrader voor ons. Nog veel reisplezier, groetjes, Han, Danielle, March, Tycho

• 14 Augustus 2007 - 20:32

Johan En A3:

Hoi Tanneke, Richard, Derk en Kees

-Vandaag lazen we de mail met de link naar jullie dagboek.
    Leuk om zo een beetje met jullie mee te kunnen reizen.
    We hebben nog niet alles gelezen, dat was wat veel voor een avond.
    Maar we lezen wel tussen de regels door dat jullie ontzettend genieten en een fijne vakantie hebben.
    Vanaf nu gaan we regelmatig even hier mee lezen.
    Nog veel spannende avonturen en fijne belevenissen gewenst.

Groetjes A3 en Johan.